DIOS AAN ZEE: BEACHVOLLEYBAL TERUG IN DINXPERLO!
DIOS Dinxperlo bericht:
Op 18, 19 en 20 juni staat Dinxperlo in het teken van zand, sportiviteit en gezelligheid tijdens het beachvolleybaltoernooi DIOS aan Zee. Het toernooi wordt gehouden op het beachvolleybalveld bij de Eurohal in Dinxperlo. Daarmee keert beachvolleybal na zeven jaar terug in het dorp. Nadat het bekende City Beach Toernooi destijds helaas stopte, is er nu opnieuw een toernooi, in kleinere vorm, met nieuwe initiatiefnemers en frisse energie.
DIOS aan Zee staat open voor alle niveaus. Bedrijven, buurten en families kunnen zich inschrijven voor het recreatieve 3 tegen 3 mixtoernooi, waarin plezier, samenwerking en sportiviteit centraal staan. Ook competitiespelers krijgen volop kansen om hun niveau te laten zien, met een 3 tegen 3 mixcompetitie voor spelers die graag net wat fanatieker de strijd aangaan.
Voor gevorderde spelers is er daarnaast de mogelijkheid om deel te nemen aan een apart heren- en damestoernooi 2 tegen 2. Wie liever met de voeten speelt dan met de handen, kan zich bovendien aanmelden voor voetvolley. Daarmee biedt het evenement een gevarieerd programma voor zowel volleyballiefhebbers als andere sportieve deelnemers.
Beachvolleybal is bij uitstek een sport die mensen samenbrengt: het is laagdrempelig, actief, zomers en vooral ontzettend leuk om te doen. De combinatie van bewegen in het zand, samenwerken in een team en spelen in een ontspannen sfeer maakt het aantrekkelijk voor jong en oud, voor beginners en ervaren spelers. Juist die mix van sportieve uitdaging en gezelligheid maakt DIOS aan Zee tot een evenement waar deelnemers en publiek naar uit kunnen kijken.
Met DIOS aan Zee hopen de initiatiefnemers opnieuw een mooie beachvolleybaltraditie op te bouwen in Dinxperlo. Iedereen die zin heeft in een sportief en gezellig weekend in juni is van harte welkom om mee te doen of te komen kijken bij de Eurohal.
Inschrijven voor het toernooi kan nog steeds door de QR code te scannen. Of via www.diosdinxperlo.nl


